fredag 7. november 2008

Jeg må shoppe sko.. Bare må..

Ohh..
Det er en liten krise hjemme hos meg.
Jeg mangler et par med sko i mitt skap:
Etterlysning: Kule vintersko - med hæl.

Jeg er for kresen tror jeg. Ransaket byens skobutikker og fant ingenting. Enten er tuppen for spiss eller for rund. Stiletthæler ønsker jeg ikke denne gangen - har en tendens til å gå rett igjennom snøen og da er poenget med hæler borte; Ønsker jeg isbrodder - så kjøper jeg det.

Har lett litt på nettet..
Denne liker jeg:




Problemet er hvilken farge? Og nei, jeg vurderer absolutt ikke å velge den i lilla. Sorry - passer sikkert noen sin stil, men ikke min!

Farlig å bevege seg inn på skosider.. Blir sittende å sikle og drømme seg bort.

Se her f.eks:


Vil gjerne ha alle sammen.. Egentlig alt du kan vise meg fra Bianco!
Det er nesten for skummelt å ønske seg sko til jul, vel, om jeg kun ønsker meg disse fire - kan det vel ikke gå galt i grunn. Men om jeg ikke spesifiserer, ender jeg kanskje opp med et par oransje tresko.
Kanskje en idè jeg skal gi kjæresten min, så han vet hva han skal kjøpe..
Nei nei, han får klare seg selv, jeg får dekke mitt skobehov på egen hånd.

Hva slags sko bruker du om vinteren?
Er det noen typer sko man absolutt ikke har lov til å bruke når snøen har fallt?


-Daisy

7 kommentarer:

  1. De hvite var fiiiiine! :D

    SvarSlett
  2. I think so toooo..
    Men blir det galt om jeg kjøper to par i forskjellig farge? (a)

    SvarSlett
  3. Bombe at du leter etter nye sko da :o

    Men altså hey.. søte sko.. og nei... jeg syns ikke det blir feil :s Men hva vet vel jeg?

    SvarSlett
  4. Jeg likte de best i brunfargene, men det er jo bare meg :)

    SvarSlett
  5. Egentlig enig der også Janne, problemet er vel at jeg liker den i alt for mange farger!
    Men hey, du kan jo spandere?;)

    -Daisy

    SvarSlett
  6. Hahahahahahaha! Dæven, jeg kjøpte faktisk de skoene i dag. Tenkte ikke at det var de samme..

    Kjøpte i svart, tenkte ikke over det engang :p

    SvarSlett
  7. Haha!
    Morsomt! Du kunne jo spandert et par på meg og altså!

    Hadde de alle fargene på butikken?

    Wear them proudly!

    -Daisy

    SvarSlett