mandag 21. juni 2010

So Say We All!

Siden sist har jeg endelig sett den siste episoden av Battlestar Galactica, det var en flott avslutning for en fantastisk serie! Uten gi noen spoiler, kan jeg ihvertfall si jeg felte et par tårer og kom med et par utrop under finalen! Det er utrolig hvor mye en serie, noen made-up karakterer kan bety for en.. Man blir litt flau - man er en "fan".. Og om man er det av noe annet enn Paradise Hotel, så er man jo litt geekete i samme slengen. Men for Battlestar Galactica bærer jeg stolt tittelen BSG-fan (eller geek om du vil) - for det fortjener faktisk serien av meg!
Jeg har hatt eksamen i sykdomslære - jeg tror det gikk alright.. Følte meg usikker før eksamen, men tryggere etter - og det må jo være et godt tegn på noe ihvertfall.
Nå har jeg skolefri i et par måneder før jeg skal ut i sykehuspraksis på høsten! Jeg grugleder meg veldig, men regner med at det kommer til å gå bra - det gjør jo som oftest det!

Selv om jeg har sommerferie betyr ikke det ren ferie for meg; jeg skal jobbe fullt frem til august, da tar jeg meg et par uker fri før skolen starter opp.
Håper likevel på mye sol og bading fremover, dagen i dag har ihvertfall ikke vært en skuffelse. Fått sola meg og grilla - akkurat hva sommeren er til for!

-Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar