søndag 8. august 2010

Neglefin?

Dårlig vær ute, blir mye inneaktivitet. Har bl.a fått prøvd ut neglestæsjet jeg sendte etter fra Depend.no:


Alt gikk egentlig superbra helt frem til når jeg skulle ta på Top Coat over negleklistremerket, da smittet endel av neglelakken - noe som jeg syns er litt dårlig. Men det ble heldigvis ikke seende så ille ut - jeg er fornøyd. Har ikke pleid å bruke Top Coat-lakk på Depend-neglelakken, så vet ikke om det pleier å være sånn med den. Noen som vet?


Fargen skifter veldig utifra blitz eller ikke blitz! :p

Selv om det ikke ble 100% som jeg så for meg, så er jeg fornøyd med neglesmykkene - gav en kul effekt på neglene. Kommer ihvertfall til å kjøpe flere av de!

-Silje

6 kommentarer:

  1. Fare for at SIV hadde blitt norges mest populære sykehus da. Og blogspot var dum i sta og lot meg ikke laste opp alle bildene. Det var nemlig et par tskjorter til som skulle vært der.

    SvarSlett
  2. Jeg syns det ble kjempestilig!

    SvarSlett
  3. Det så ganske stilig ut :)

    SvarSlett
  4. @Carina: Ja, selvsagt ville det blitt pop da vettu! Blogspot er dum i blant ja - de tskjortene du mangla har du fått ut nå eller?

    @Tone: Takk takk - er ikke ofte jeg gidder å bruke så mye energi på fjas!

    @vestfoldgirl: Takk, begynner å bli litt lei neglene allerede, men har heldigvis noe å bytte til når jeg gidder ;D

    -Silje

    SvarSlett
  5. Synes det ble veldig fint jeg :D har ikke tålmodighet til å gjøre slik selv ;P

    SvarSlett
  6. Du har blitt utfordra på bloggen min :)

    SvarSlett