torsdag 24. mars 2011

The Big Bang Theory-godsaker!

Fant den herligste nettsiden for en stund tilbake. Her var det deilige, nerdete saker - bl.a TBBT-stuff! Jeg kan fort kaste bort 1 time på å kikke rundt på alle de kule og snåle tingene de selger!
Kjøpte flere ting, deriblant disse her:
Alle bilder fra thinkgeek.com
Matboksen er allerede fast inventar i ryggsekken min, t-skjorta ligger og venter på våren. Den røde t-skjorta er til kjæresten - men finnes i dame-fasong også. Matboksen koster for øyeblikket $ 9.99, derfor måtte jeg bare hoppe på og bestille det! Kuleste matboksen i gata ^^,
Uansett, nettbutikken ligger i USA, men den godtar bl.a PayPal som betaling og det anser jeg som veldig trygt. Pakken ble sendt med DHL - noe som gjorde at jeg kunne tracke den igjennom hele reisen (USA - TYSKLAND - NORGE) + levering på døren. Ikke verst det?

-Silje

Om du også liker sånne ting:
Studentprodukter - www.thinkgeek.com Her finner du bl.a matboksen og veldig mye annet "nerdete". (Hvis du skal kjøpe noe herfra, og bruker denne linken, så tjener jeg kanskje 1 kr på det eller noe slikt ;D)

3 kommentarer:

  1. hehehe.. did you really, høna? Søtt.. Hadde ikke trodd du sku kjøpe dettan da xD

    SvarSlett
  2. åherregud! råmisunnelig :D

    SvarSlett
  3. Hehe...matboksen var jo faktisk ganske søt da!! Ha en kjempefin helg :)

    SvarSlett