mandag 22. august 2011

Sommerens favorittlakk

Jeg liker å shoppe fra ELF. Selv om jeg ikke akkurat har falt for alle sminkeproduktene deres, har jeg ihvertfall fått mange neglelakkfarger derfra. 
En av disse er "Coral". Det er en flott korall-farge med gulltoner. Den flasser fort av om man ikke bruker klarlakk over - dette endrer utseendet på lakken noe, men den er likevel lekker. 
Har ofte brukt den kun med klarlakk, men også lekt meg litt og laget gullkant som jeg har lagt på ved hjelp av svamp. 
Dette gjorde jeg for å minimere lakkansamling ytterst på neglen og kun sitte igjen med gullglitteret.  
ELF Cosmetics: Coral (bilde: ELF Cosmetics)
ELF Cosmetics: Golden Goddess (bilde: ELF Cosmetics)
ELF Cosmetics: Clear (bilde: ELF Cosmetics)
ELF sine neglelakker finner du her , men husk å holde det under 200,- for å unngå fortolling inn til Norge.

Hvilke farger har neglene dine pyntet seg med i sommer?

-Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar