torsdag 1. september 2011

Tilbake i praksis

Nå har det gått i ett siden skolen startet. I dag har jeg omsider en liten pustepause uten en eneste avtale!
Kan nesten ikke beskrive hvor godt det er å bare bli liggende i sengen, vel vitende om at ingenting kan dra meg ut av den!

Den fysiske tiden vi skulle være på skolen varte omtrent en og en halv uke, før vi hoppet rett over i praksis, nærmere bestemt psykiatripraksis.
Nå har jeg vært der i en uke og alt går veldig bra. =)
Dette er muligens den praksisen det har vært mest prat om i forkant på skolen. Jeg tror vi alle sitter inne med mange tanker om og til dels fordommer mot denne delen av helsevesenet.
Men jeg tror de fleste av oss har allerede fått, eller får en oppvekker og kommer til å trives veldig godt i de 10 ukene denne praksisen varer.

Jeg trives ihvertfall godt allerede, selv om min kunnskap om emnet fremdeles er veldig begrenset!

-Silje


3 kommentarer:

  1. Spennende, og det er sikkert en praksis dere lærer mye av. Dere er jo lenge i praksis...vi skal ikke i praksis før etter høstferien og da har vi fire uker. Og gud det er godt med fridager, de må man nyte for alt det er verdt :)

    SvarSlett
  2. Psykiatripraksis høres utrolig spennende ut, og det er en av tingene jeg virkelig misunner dere! Jeg håper å muligens få noe psykiatripraksis tredje året, men det spørs vel..

    SvarSlett
  3. Spennende! :) Bra du trives :)

    SvarSlett