onsdag 28. januar 2009

Irrasjonelle følelser

I blant føler jeg glede og sorg så sterkt - over ting jeg egentlig ikke bør bry meg om.
Ta i kveld, CSI: Las Vegas startet opp på TvNorge. Warrick, en karakter i serien var død. Jeg har fulgt med på den serien siden den startet og for meg ble dette skikkelig trist. Noe som toppet seg med begravelsen hans i slutten av episoden. Skikkelig trist.

Jeg taklet aldri å se scenen i Løvenes Konge hvor Mufasa blir drept av Scar. (Jeg hater Scar) Det takler jeg fremdeles dårlig. Eller når moren til Lillefot dør mens hun slåss mot den slemme T-Rexen som vil ta dem..
Da gråter jeg.
Jeg vet det er tv, jeg vet det er tegnefilm.. Men fortell det til følelsene mine du - og de gir deg en "Talk to the hand".
Flauest av alt, jeg blir i blant rørt av Ekstrem Oppussing på Tv3. Ja, jeg er en sippeguri.

Denne musikkvideon - Moby med In this World, gjør meg også trist. De kjempesøte, små romvesene forsøker sååå hardt.. Og så kommer Moby, men.. Ja, har du ikke sett den før, bør du se den nå:


Nydelig sang er det også =)

Er det flere emosjonelle vrak der ute? Foruten om meg..
(Ikke misforstå og tolk dette som "emo")
Finnes det ting som gjør dere trist - når dere egentlig ikke er det?

5 kommentarer:

  1. Hvem er det som ikke blir sippete av Ekstrem Oppussing? Det er jo trist. .___.

    SvarSlett
  2. Oh, de skapningene i Moby"videoen" er så søte!

    SvarSlett
  3. Ingrid: Haha, jeg tror ikke alle blir det - men godt jeg ikke er alene!
    Gøril: Jaaa, har så lyst til å bare få meg et sånt et.. Så søte!

    -Daisy

    SvarSlett
  4. Alle griner vel av ekstrem oppussing??

    SvarSlett
  5. Jeg føler veldig med deg der :P Er et følelsesmessig vrak jeg også... Som Janne ovenfor nevner, kan jeg begynne å hulke så ekstremt av ekstrem oppussing, og tenke veldig mye på hva som har skjedd senere..

    SV: Jeg er ganske enig i det også. Det å få blomster på en vanlig hverdag er utrolig romantiskt. Men så er jeg den typen som liker unnskyldninger for å finne på noe romantisk også :P Og valentines day er den perfekte unnskyldningen for det! Hehe

    SvarSlett