fredag 6. februar 2009

Dart Paradise

Sitter nå i Oslo.
Akkurat kommet oss inn på hotellet. I helgen skal jeg være heiajente for kjæresten min.
Han skal spille i en dartturnering.
Det betyr: Tre dager på hotel, en liten "get-away" med andre ord. Har fått røykerom - hurra!
Skal se om jeg får tatt noen bilder av litt dartspilling. Er veldig morsomt å se på når man forstår poengtellingen (noe som tok meg laaang tid) - trippel tjue lissom?
En sport hvor det er mer sosialt akseptabelt å ha en halvliter i hånda, enn det er å stå med et glass vann! Snodig - men morsomt!

Har du noe kjennskap til dart?
Er det litt "harry" å spille det?


-Daisy in Oslo

3 kommentarer:

  1. Oh, visste ikke at det fantes røykerom lengre. :O Jaja, good for you.

    Jeg er utrolig elendig i dart. Kanskje jeg kan treffe skiven dersom jeg sikter ca to meter til høyre for den. Det må jeg prøve en gang!

    SvarSlett
  2. Det finnes som regel bare på en etasje. Her er det f.eks 6. etasje som er røyking!
    Good for me ja!
    Jeg er ikke noe flink enda - men jeg er blitt bedre til å treffe det jeg ønsker.. Sånn ca. ihvertfall!

    Ingrid: Alle har sin måte, noen "hopper" mot skiva, andre står laaangt til høyre eller venstre.
    Din måte hadde sikkert funka også!

    -Daisy

    SvarSlett
  3. Hmm... Er mange som spiller dart da, har ei dartskive hengende på gutterommet osv. Og akkurat som biljard, så er det pub-sport.

    Pappa spillte masse av begge deler, og det syns veldig godt på kulemagen/ølvommen..

    En tredje pub-sport er jo seidel-løfting da..

    Jeg hadde faktisk ei dartskive før jeg også, for å finne noe felles-greier å ha med pappa.. men jeg sugde så innmari at jeg ga det opp, og dartskiva havna på fyllinga når jeg flytta en eller annen gang xD har faktisk noen av pilene enda da.. En eller annen plass..

    SvarSlett