mandag 9. februar 2009

The dartside of the weekend

Ja, da var hverdagen endelig her. Deilig å komme seg hjem igjen - selv om det har vært godt å komme seg bort.
Dart var i hovedfokus - noe som ikke var så rart siden vi var der pga en dartturnering.
Det er flertall menn som spiller dette, men det er alltids en liten gruppe damer som også er med. Menn og kvinner spiller i hver sin turnering. Det syntes jeg var litt dumt da, men tydeligvis ikke noe dartspillerne brydde seg om.
Likestilling ftw!!
Det er morsomt å se hvor mange forskjellige mennesker som har dette som hobby. Unggutter med dreads, eldre herrer med grått hår og briller, damer i alle aldre og fasonger - men flertallet er nok menn fra 30 og oppover.

Her ser dere min kjære mens han trener litt før turneringen startet:



Vi har nå funnet ut at jeg skal få en ny hobby; Selvfølgelig dart!
Jeg må jo da få egne piler - og det høres kanskje rart ut, men det er uuutrolig mange forskjellige slag. Vekt, utseende, grep etc..
Her er pilene jeg tror jeg vil ha:


Målet blir å gjøre de litt mer feminine, men det skal ikke bli for vanskelig.

Vel, det var ihvertfall noe av det som kom frem etter en helg med 130 dartspillere!

Hatt en fin helg folkens?
Er dart ufeminint?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar