tirsdag 12. mai 2009

Utdrikningslag! (not for me!)

Som tidligere nevnt har jeg vært i min tantes utdrikningslag. Hun og onkelen min har vært sammen siden de var omtrent 17 år, og det har vel snart blitt 20 år sammen.
For meg har det aldri hatt noe å si at de ikke har vært gift, de har to barn sammen, hus og biler.
At de ønsker å nå gifte seg - er bare rosinen i pølsa!

Tilbake til utdrikningslaget!
Kyssesalgsbod på brygga i Sandefjord - noe tanta mi var virkelig happy for! Så gikk turen til OBS Supermarked hvor tanta mi måtte handle ved å stjele varer fra andres vogner. Krevde mye list og oppfinnsomhet for å få det til! Pengene hun tjente ved kysseboden ble brukt for å betale varene hun stjal.
Så kom dagens høydepunt , ihvertfall for meg! Nemlig paintball-match ute i skogen!
Jeg følte meg som en kombinasjon av Lara Croft og Rambo, helt klar for dette! Utrolig morro - heldigvis ikke på langt nær så vondt som jeg trodde det skulle være!
Min stakkars tante måtte kle seg ut i en kanindrakt, vi hadde på oss kjeledresser og ansiktmasker. Jeg følte meg ikke fullt så "Lara Croft" i kjeledressen vel og merke.
Det endte litt kjipt for meg, nemlig en "ball" som traff meg på panna, rett ovenfor ansiktmasken. Utover dagen vokste det seg til å bli et realt horn!
Dagen ble avsluttet med nydelig middag for alle jentene, karaoke, drinker og mye morro!
Pga hornet i panna og en sigende hodepine ruslet jeg hjemover ikke så altfor sent, men det var en utrolig morsom og begivenhetsrik dag! Håper jeg har like gode venner den dagen jeg ønsker et utdrikkingslag!

En fristende Strawberry Daiquiri i solnedgang!

Nevn en ting dere synes et utdrikkingslag må ha, f.eks alkohol eller mannlig stripper, hehe!

-Daisy

1 kommentar:

  1. Hvis jeg ikke har hatt alkohol på utdrikningslaget mitt, så hadde jeg nok aldri gjort alt det syke de hadde funnet på heller. ;p

    SvarSlett