onsdag 17. juni 2009

Hei igjen!


Uff, ja, jeg er vel ikke mye egnet som en blogger, egentlig. Klarer ikke å plassere bloggen et bestemt sted i prioriteringslista mi - så det får bare bli som det er!

I morgen skal jeg på jobb fra 8, klokken 18 skal jeg i bryllup.. Ja, igjen!
Det er til en arbeidskollega - og jeg må innrømme jeg ikke engang har hilst på bruden før. Skummelt! En annen arbeidskollega er heldigvis også invitert - så da blir jeg ikke like "viggo venneløs"!


Mye bryllup nå i vår&sommerdagene. Kunne godt hatt et hvitt vinterbryllup jeg, når den tid kommer.
Nå er lissom sommeren her, den kommer snikende på - og plutselig er vi i slutten av juli og tida har løpt fra oss. Neste uke skal jeg til Hove - kun tirsdagen - kun The Killers!
Blir fryktlig koslig - og håper det vil rocke like godt som sist jeg så The Killers der!

Har ingen planer for sommeren - utenom 2 uker ferie i August. Jeg håper jeg får det artig selv om jeg skal jobbe i sommer. I August vurderer jeg tur til London. Bestilte Michael Jackson-billetter, men valgte feil shipping-alternativ så tror ikke jeg noensinne får se de billettene.

Planer for sommeren folkens?
Hove?
Sol?


-Daisy

1 kommentar: