onsdag 24. juni 2009

Somebody told me


Da er jeg hjemme igjen fra min dagsvisitt til Hove. Var en lang biltur - men det var absolutt verdt det! "Hvorfor kjøre 355 kilometer?", spør du kanskje.
Svar:
The Killers.
Jeg var på Hove for to år siden og så The Killers da også, den opplevelsen var så flott at når The Killers nok en gang sto på plakaten var det en selvfølge at vi måtte dit denne gang og! Skulle egentlig i fjor for å se The Raconteurs, men ble jo uheldigvis syk.
Sist var det meg og min mamma som reiste, i år var typen med i tillegg! En "familie-tur" med andre ord. Første gangen typen var på Hove, første gang på noen slags festival, really. Neste år vil han dit med gutta - ikke helt sikker på om jeg er enig at han skal det!

Mine suvenirer fra gårsdagen er: Gnagsår på størrelse med Grønnland, en solhatt jeg bare måtte ha og et par nedtråkka sko! Er likevel veldig fornøyd - og jeg reiser gjerne tilbake til Hove, men du finner ikke meg i et telt. Jeg kommer når det er noe verdt å lytte på - og reiser like fort hjem til min egen seng etterpå!

I morgen er det Tønsbergdagen - masse salg og artige innslag! Jeg gleder meg, feriepenger skal brukes på kos, right?

Festivalsommer for deg i år? Telt og full pakke eller tut tut dit og hjem?

-Daisy

2 kommentarer:

  1. Hehe. No Hove for min del. Jeg er ikke så veldig festival menneske egentlig. Klarer meg godt med den lille fiskefestivalen som holdes der vi har sommerhus hvert år. :P Da er jeg fornøyd. :D

    SvarSlett
  2. Hei! Så du spurte om capsene jeg skrev om på bloggen min.. Begge er fra www.hodeplagg.com
    ;)

    SvarSlett