fredag 14. august 2009

IKEA-hangover..

I går gikk turen til Ikea, hadde handlelista (..ønskelista) klar og var ved godt mot!
Litt småkrangling med mamma ang fargevalg - men ellers gikk alt bra; Fant flere julegaver (jada, tidlig ute!) - og ting jeg selv skulle ha. Det var først da jeg skulle hente disse flatpakka møblene mine at ting gikk skjeis. Alt uten om èn ting var utsolgt/tomt/hva enn du vil kalle det. Greit jeg har god smak, men trodde da ikke alle andre hadde det også:p

Så nå sitter jeg her, med hovne øyne - en telefon vekte meg altfor, altfor tidlig. Kroppen verker etter 3-4 timer intens trasking på Ikea i går - og humøret er dårlig siden jeg vet jeg må inn og traske igjen neste uke og om jeg vil ha tingene mine. Jeg skulle jo bli ferdig med studentforberedelsene nå - det vil si: Skrivebord, kontorstol, lys etc. Nå får jeg bare gjøre alt jeg kan ferdig, rydde plass - kaste ut sofaen min m.m.

Oppriktig talt er jeg bare veldig nervøs for studiestart; Jeg føler meg som den lille 7-åringen som ruslet til sin første skoledag i en jeans-drakt med glitter og perler(Yes, I looked lovely!). Det er rart å være vant til føle seg trygg på sin kunnskap og evne i jobb - og så hoppe over til å føle seg så liten og uvitende når det kommer til studiet.

Noen andre enn meg som sitter og biter negler for tida?
Eller er dere alle hardbarka studenter?


-Daisy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar