onsdag 19. august 2009

Right now: Sexhibition @ Oslo

Ja, i dag har det vært åpning på årets Sexhibition(obs: du kan finne støtende bilder der) i Oslo, nærmere bestemt; Rockefeller!
For deg som ikke vet hva dette er, kan jeg forklare litt:
En erotisk messe med alt som hører med; Så og si kontinuerlig stripping på scenen (både menn og kvinner) - stands hvor du kan kjøpe leketøy, undertøy, klær, filmer m.m.

I år fyller Sexhibition 15 år, det blir Stripp-dart og Wet t-shirt-konkurranse for de mer vågale gjestene.
Hvorfor er dette noe for deg? Vel, det er faktisk en veldig flott stemning på Sexhibition. Nei - du trenger ikke strippe eller være vulgær. Du kan bare gjøre som meg: Gå rundt og titte på standsene, ta deg en cider/øl/rusbrus, glane på stripperne og showene på scenen - forsøke å finne noe nytt og spennende på f.eks Kondomeriets stand. Det er som regel gode messepriser på alt som selges, samt du vil finne ting du kun har sett på internett, tv etc ;)

Første gangen jeg reiste inn til Oslo for å besøke Sexhibition var jeg nervøs, visste ikke helt hva det var eller hvor "ekkelt" det var der inne. Men jeg ble positivt overrasket, det var en fin, avslappet stemning: Ingen spørsmål var for dumme - og kropp var topp!
Husker godt en litt lubben stripper på scenen, etter avsluttet show ruslet hun igjennom folkemengden nede på gulvet, klissnaken. Og det merkelige var at ingen reagerte. Man blir på en måte litt mettet på nakenhet om man blir stående foran scenen. Men selvsagt: Mannlige strippere (om de er gode) er veldig underholdende!

Det er mange som drar inn bare for å titte og føle stemningen slik som jeg gjør, "pervoene" som man ser for seg i hodet er få, om ikke ingen. Det er forresten også mulig å pierce seg eller tatovere seg, siden Leading Light har eget stand der. Og de er proffe - so no worries for useriøse nålestikkere!

Hva: Sexhibition
Hvor: Rockefeller, Oslo
Når: Onsdag 19.08 - 23.08
Aldersgrense: 18 år
Pris: 175,- + avg.
Hvordan: Kjøp billetter her, eller betal i døren!
Hvorfor: Morsom messe, dra med deg jentegjengen og ta et "dildoparty" på Sexhibition istedet!


-Daisy (som reiser inn på lørdagen)


PS: Er du riktig "heldig" så møter du nok Rocco der også ;)

7 kommentarer:

  1. Haha! Så morro! Dit må jeg dra med meg kjæresten eg gang, som om det blir vanskelig. x3

    SvarSlett
  2. Det er kjempeartig, trust me :) Drar med meg typen denne gangen : Sjokkere han skikkelig ;D

    Daisy

    SvarSlett
  3. True; Men du er ikke ubesudlet :D

    SvarSlett
  4. Det var litt kort frist på den kommende turnéen, men kanskje har du glede av å lese den senere. Du får i hvertfall se mange anmeldelser av den hvis du følger med hos de bloggerne som blir plukket ut :)

    SvarSlett
  5. "Mannlige strippere (om de er gode) er veldig underholdende!"

    Eller bare ekle?

    Kvinnelige strippere derimot... ^^,

    SvarSlett
  6. SV: Tusen takk for gode og fornuftige ord. Det er helt riktig, jeg kommer meg nok videre og alt er en viktig lærdom. Men man skal heller ikke kimse av at det er tøft når det står på. Jeg har fått høre at jeg må slutte å være trist fordi jeg kommer til å lure på hvorfor jeg brydde meg senere. Det synes jeg blir litt drøyt. Hehe..

    Sexhibition, gitt. Nå er jeg i Stavanger, så blir drøyt lang vei å dra, men hørtes spennende ut.

    SvarSlett