torsdag 10. september 2009

Prøve noe nytt!

I dag skal jeg prøve noe helt nytt, nemlig pitabrød! Jeg har som tidligere nevnt Cøliaki, kan ikke(og har aldri kunnet) spise "vanlig" mat, det vil si lagd av f.eks hvete.

Utvalgte av glutenfrie produkter er langt dårligere enn det man ellers ville ha hatt - pitabrød er f.eks en ting jeg aldri har funnet i min "versjon" i butikken..
Det var frem til nå nylig, jeg rotet meg inn på www.allergimat.no og fant flere godsaker, blant annet pitabrød.
Bestilte 4 baguetter, 2 stk til 30 kroner, et par mais/ris-knekkebrød til 20 kroner og selvsagt, pitabrød til 72 kroner (4-pack).
Dyrt? Pitabrødene er ihvertfall godt nok priset - men det bryr jeg meg ikke om, jeg har ihvertfall nå endelig muligheten til å smake på pitabrød.

I kveld er det Biffsnadder i pita på menyen, men jeg har litt dårlig fantasi - så om noen kan komme med andre forslag til ting jeg kan putte i pitabrødet som er godt, do it now!

Kommer tilbake senere med min "anmeldelse" av det første pitabrødet ;)

-Daisy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar