torsdag 10. september 2009

Must see: "Hellstrøm rydder opp"

foto: tv3.no

I kveld er Hellstrøm tilbake på tv3 for å rydde opp i forskjellige restauranters rot. Først ut er restauraten Rendez-Vous fra byen min, Tønsberg. Tydeligvis mye som ikke var som det skulle der, i følge VG.
Serien er veldig underholdende - men samtidig skremmende; så mange restauranter som tar snarveier når det kommer til matlagingen. Heldigvis har jeg ikke hatt så mange dårlig opplevelser, men noen har det blitt i løpet av årene. Denne restauranten har jeg ikke noe kjennskap til - men kommer likevel til å sitte klistret til skjermen klokken 20:30!
Kjæresten og jeg er litt addicted til programmer som handler om mat og matlaging, f.eks 4-stjerners og Hell's Kitchen
Var litt bekymret for at Hellstrøm kom til å kræsje med 4-stjerners middag på TvNorge, men det passet istedet helt perfekt, 4-stjerner er akkurat ferdig når Hellstrøm starter. Og ang. den pågående rettsaken mellom TvNorge og Tv3 jeg syns personlig at 4-stjerners slår "Klokka 8 hos meg" på Tv3.. Enkelt og greit mye bedre gjennomført på TvNorge!

Hva:Hellstrøm rydder opp
Når: Torsdag 20:30
Hvor: Tv3
Hvorfor: Underholdende restaurant-makeover med snasne Hellstrøm!


-Ville du besøk en av restaurantene Hellstrøm hadde hjulpet?

-Daisy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar