mandag 28. september 2009

Høstferie anno 2009

Sykepleien går så langt greit, snaue 2 mnder til NatVit eksamen - ingen nerver enda. Hyggelige folk - og 150 (sikkert blitt 140 etter at folk har droppet studiet) mennesker i klassen virker ikke lenger så skummelt.

Ikke helt vanlig for meg å ha høstferie merker jeg. Har jobbet de siste 5 årene - høstferie er ikke "normalt" i arbeidslivet, men som student har jeg fått en amputert høstferie. Noe jobbing og en skoledag: Naturvitenskap midt i høstferien! Egentlig null problem, ender med at jeg kjeder meg om ikke noe skjer. I dag har jeg fri fra alt, sitter bare å slapper av. Forsøker å lure typen til å lage middag i dag - jeg er ikke optimistisk! Lazy, lazy boy.

Jeg har sittet og drømt meg bort i shopping jeg ikke har råd til. Studentlivet bringer sålangt ingen rikdom til meg. Et par Ed Hardy-solbriller til "bare" 1800 kroner er en av drømmene. Mamma lovte å kjøpe de til meg når jeg var 30 år (bare 6 år til!!) - så det er et lys i den lange tunnelen!

I kveld blir det tv-titting og hjemmekos, tenker jeg skal se på 4-stjerners middag ( som vanlig) og så er det premiere på en ny serie på tv2; Dollhouse. Eliza Dushku spiller i den, du husker henne kanskje best som "Faith" i "Buffy - The Vampire Slayer".

Ellers har jeg en del rydding jeg trenger få unna.. Latsabb + rotehue = meg!
Jeg er forresten på utkikk etter en ny mobiltelefon: Helst touchscreen, litt IQ (Kan gå på trådløse nett f.eks) - ikke for dyr. (Ikke iPhone..:p) Noen tips? Hiv dem denne veien!

Les mer om «Dollhouse» her.
Se flere bilder av Ed Hardy-solbrillene her.

-Daisy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar