søndag 4. oktober 2009

Update og inspirasjon

Jeg vurderer å henge med med på "101 ting på 1001 dager" som blant annet Stine har gjort.
Må bare bruke litt tid før jeg blir ferdig med mine 101 ting, men jeg har allerede gjort endringer i livet mitt dette året. Jeg har sluttet å røyke, sluttet å drikke brus daglig, sluttet med å drikke saft, forsøkt å legge om dietten min. Det er ihvertfall et steg i riktig retning for meg.

Akkurat nå er jeg i litt redusert form, sliten etter gårskvelden - men man overlever alt. Er egentlig utrolig sulten og gleder meg veldig til middag.
I morgen er det skole igjen - hurra! Gleder meg til å komme meg tilbake dit.

Røykeslutt-counter:
for å illustere hvor bra det har vært for meg å slutte


Loading...



Klikk her for å skaffe deg din egen QuitSmokingCounter.com


-Daisy

3 kommentarer:

  1. Oi, så flink du er! Jeg er imponert:-)

    SvarSlett
  2. Sv: Helt enig med deg, på restauranter og hoteller osv bør det være en selvfølge at de har glutenfritt brød! Men dette er et utested som plutselig har funnet på at de skal være åpne på dagtid og servere mat, så derfor ble jeg imponert:-) Men på høyskolen der jeg gikk fær fikk jeg bare dumme blikk da jeg spurte om de hadde noe glutenfritt...

    Jeg har ikke reist sånn fryktelig mye, utenfor Skandinavia har jeg vært i London, Milano, Paris og Gran Canaria... Og alle stedene har jeg tatt med brød eller knekkebrød selv, for jeg har ikke orket å begynne på forklaringen. Men jeg har spurt etter glutenfri pizza i London, og de skjønte ikke hva jeg snakket om! Forresten fant jeg en egen "glutenfrihylle" i en matbutikk i Milano, så der hadde det kanskje vært håp på restauranter også hvis jeg hadde tort å spørre:p Jeg er rett og slett for feig til å finne noe "verstingland"! Har du mye erfaring med glutenfritt på reise?

    Nei, Converse er overhodet ikke min stil heller, og jeg hadde ikke gått med dem mot betaling! Men jeg syns akkurat de hun har er søte:-)

    SvarSlett
  3. Sv: Ja, jeg syns det er utrolig rart at det er så dårlig i London.. Men men.. Jeg har som sagt alltid med meg medbragt, så jeg har jo klart meg. Sist jeg var i London suste jeg forresten rundt og lette etter et "glutenfritt" bakeri som jeg hadde lest om i C-nytt, og gledet meg STORT til å få noe ferskt, og ikke tørre brødskiver som hadde ligget på hotellrommet i nesten en uke. Men neida, det var nedlagt. Skuffa!!

    I Hellas har jeg aldri vært, men det høres jo positivt ut da!:-)

    Ja, jeg spiser på McDonalds, og jeg har aldri hatt noen problemer etterpå. Men drikker du milkshaken der? Jeg har alltid drukket den, men sist jeg var der opplyste han i kassen om at den kunne innehold spor av gluten. Har aldri merket noenting jeg da, så jeg fortsetter å drikke den uansett.. Så kjipt at du føler deg dårlig etterpå! Gjelder det uansett, eller er det én spesiell McDonaldsrestaurant? Det kan jo hende at de bare er ekstremt dårlige med å holde det glutenfrie separat fra det vanlige..?

    SvarSlett