lørdag 3. oktober 2009

Tonights the night!

I kveld skal jeg på innflytningsfest til en kompis av kjæresten og meg.
Deilig å ha en anledning til å pynte seg, sminke seg og kle seg litt ekstra opp!
Jeg er en accessories-junkie til hverdags - men sminke toner jeg selvfølgelig ned når jeg er på jobb eller skole.
Kveldens drikke! (carlsberggroup.com)

Skal se om jeg får lagt ut noe bilde av stæsjet jeg ender opp med i kveld - ikke at dere skal tro dette blir en mote-blogg med det første!

Min amputerte høstferie er straks over - som vanlig har det gått altfor fort. Men jeg savner skolen - jeg liker egentlig ikke å sette studiet på "pause". (jeg kan selvfølgelig studere alene, hjemme også, men..)

Jeg regner med det blir en byløs-kveld, syns byen er litt overrated nå som er jeg er blitt så gammel! *klage klage*

Anyways! Hva er planene dine?

Ha en fin helg!

-Daisy

1 kommentar: