onsdag 20. januar 2010

"eBaying"

Ja, nå har jeg kost meg mye på eBay i det siste!
Som mange andre var jeg rett og slett blakk etter jula og har ventet og ventet på at lønna skulle tikke inn på kontoen. Hvorfor? Tja, noen regninger ventet selvfølgelig - men mest av alt for å kunne kjøpe noen søte (unødvendige) ting fra eBay.

Jeg handlet litt på eBay før, i følge eBay selv var det sist i 2005 jeg gjorde en handel der. Tror eBay har savnet meg jeg!

Det jeg har vært mest på utkikk etter er tilbehør til telefonen min. Den er en glatt, liten djevel som hopper ut av handa mi i tide og utide. Sånt kan bli dyrt, jeg er student - mao dyrt er ikke ønskelig.

Jeg har derfor bestilt to "covere" til lille rare telefonen min:

















Den lyserosa koster med shipping 23,37 kroner og den mørkerosa koster 29,59 kroner.
Not bad sier nå jeg. Jada, poenget med to stk er..? Nei, det er rett og slett ikke et poeng i det hele tatt.. Det er bare .."eBaying".

Jeg fikk som tidligere nevnt en søt liten Acer av kjæresten til jula, den må jo også ha bekledning og igjen er eBay stedet å lete!




Det er den rosa jeg valgte, den kan vrenges og brukes med innsiden ut - og innsiden er sort, slik at tilogmed kjæresten kan bære den uten å få fnatt. Den kostet med shipping 28,50 kroner.
Billig? Hell Yeah!

Jeg vet det er en risiko ved å shoppe på eBay, men om man er litt om seg bør det ikke være så vanskelig. Men å kjøpe dyre merkevarer kan være litt risky, da falske varer kan lure mange over nettet.

Ellers er jeg halvveis i min praksisperiode - ser frem i mot å komme meg tilbake på skolebenken igjen!

Jeg har vunnet en Star Trek (disco)mus + musematte i en nettkonkurranse jeg ikke husker å ha deltatt i (bilde under) og kjæresten vant ei dartskive og piler i en online dartkonkurranse arrangert av Eurosport. Lucky bastards!


Pleier du å shoppe på eBay eller på nettet? I såfall hvor?
Deltar du i random konkurranser også - og om så, har du vunnet noe?

-Silje

2 kommentarer:

  1. Oioi, signert med Silje og greier! Hehe..

    Det hender jeg deltar i konkurranser på andre blogger, men så glemmer jeg det. De tre siste månedene har jeg faktisk vunnet tre konkurranser som jeg hadde glemt at jeg deltok i!!

    Jeg shopper sminke og sånt på nett, men har aldri tort å prøve meg på eBay. Det blir mest Tikei, e.l.f. og H&M:)

    SvarSlett
  2. klart det, jeg har da absolutt ikke forandra meg så mye på den siste måneden, og sikkert ikke på de tre neste. oh, men jeg har pannelugg og et sett med regulering mindre nå da:P

    SvarSlett