lørdag 23. januar 2010

I miss school og lørdagsplaner!

Endelig frihelg, utrolig deilig. Siden jeg for tiden er i praksis og jobber ved siden av, er jeg på en slags jobb hver dag og dobbelt-opp enkelte dager. Fri er derfor elsk!

Jeg føler meg egentlig mettet av praksisen allerede. Jeg har vært i praksis i pleiehjem i 5 uker og har 3 uker igjen. Jeg har gjennomført alle praktiske studieoppgaver jeg skal levere, kun litt renskriving igjen før jeg leverer de.
Ellers liker jeg godt avdelingen jeg er på, menneskene der; både pasientene og pleierne! Dessverre er det ikke så mange spesifikke "sykepleieoppgaver" å gripe tak i, så jeg skal ta en tur over på en annen avdeling senere for å oppleve en litt anderledes hverdag der. Siden jeg har erfaring fra tidligere, så blir nok opplevelsen av praksisperioden anderledes for meg enn en som er helt fersk i pleieyrket.

Uansett så gleder jeg meg til å komme tilbake på skolebenken! Helt sant faktisk! Jeg har allerede skrevet inn timeplanen i kalenderboka og gleder meg til 4-timers dager og gruppearbeid!

I kveld står Avatar 3D på timeplanen og muligens en tur på restaurant sammen med kjæresten. Deilig!

Noen andre som har "storslåtte" planer for helga?

-Silje

9 kommentarer:

  1. Jeg har ingen som helst planer for helga! Deilig:) Det var fullt kjør i går, så i dag blir det å sløve hjemme..

    Sv: Nei, jeg fikk det ikke til, men nå skal jeg sjekke ut artikkelen:)

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Du har fått en award av meg!!

    http://vestfoldgirl.wordpress.com/

    SvarSlett
  3. Absolutt nada. Tilbringer helga på ræva forran tv'n med mitt sosiale interaktive wow liv...... tragisk=(

    SvarSlett
  4. Sv: Off, jeg tror ikke jeg hadde klart å jobbe med sånt, jeg blir så utrolig lei meg.. Men ja, det burde vi selvsagt gjort! Visste ikke at det gikk an engang, jeg..

    SvarSlett
  5. Sv: Ja, sant? De var faktisk utrolig gode! Så hvis du er i Oslo burde du ta deg en tur innom Baker Hansen:)

    SvarSlett
  6. Sv: Det må uansett teipes for at det skal gro penest mulig:)

    Baker Hansen er en kjede, og de har filialer på Grensen, ved Nationaltheateret, og i Vika. Sikkert flere andre steder også, men jeg har bare sett disse tre;)

    SvarSlett
  7. Her får du forresten full oversikt. Hurra for Google;) http://www.bakerhansen.no/

    SvarSlett
  8. Sv: Ja, jeg syns også det hørtes rart ut, men de mente altså at det var stress ogg grubling som hadde satt seg i fordøyelsen..

    Og hurra for tilbud:D

    Høres ut som en flott helg, kos deg!

    SvarSlett
  9. Sv: Godt å høre! Enjoy:)

    SvarSlett