mandag 8. mars 2010

Johoooooo?

Jeg ville bare si ifra at jeg lever enda - om det er noen der ute som lurte!
Er tilbake på skolen og det har tatt mer av tiden min enn jeg trodde det skulle gjøre. Uansett: Det er deilig å være tilbake der, nå er det en uke til vi skal ha prosjekteksamen - blir spennende!
Skolen er under massiv utbygging, det er blitt kjempelekkert og jeg gleder meg til å se det bli ferdig!

Siden sist har jeg sett Avatar 3D to ganger - og ønsket å klemme et tre like mye etter hver gang.
Kjæresten reiser snart i militæret - og i helga som var, var vi i Kristiansand i sammenheng med Dartcup.
Vi spleiset på en taxibuss nedover, som vi leide - dette er det nærmeste russebil man kommer uten å være russ. Festbuss med andre ord. Øl er dessverre noe man assosierer med dart, men jeg tåler jo ikke øl - så det ble cider på meg!
Det var typen som skulle spille - jeg er bare en liten wannabe.

Her er forresten et bilde av pilene mine og øverst ser du nærbilde av flighten (den fargerike-plastduppeditten):Ja, jeg kjedet meg litt når kjæresten dømte andre kamper etc ;)

Ellers er det sommerplanlegging i hodet mitt; Ferien skal virkelig bli utnyttet maksimalt i år!

Ellers der ute? Går det bra?

4 kommentarer:

  1. Daisy's back=) Det godt å høre! Lykke til på prosjekteksamen dersom vi ikke prater sammen før den begynner. Og tenk; struktur, struktur struktur hele veien:)

    SvarSlett
  2. Er jeg på blogglovin? Jaja nå har jeg lært noe nytt i dag også=) Jeg får legge til deg også da, så veit jeg når det skjer noe her!

    SvarSlett
  3. Kan nok hende jeg holder deg til det, vi vei alle hvor flink jeg er til å lese instrukser på egenhånd:O

    Så bra! Hvem er på gruppa di? =)

    SvarSlett
  4. Men øl smaker jo ikke noe godt heller, så vi går ikke glipp av noe stort;)

    Sv: Jeg vet! Jeg snakket med samboeren om det i går, at det er helt fascinerende hvor ulike folk kan være fra oss selv. Den eneste med litt hjerne der inne er Victoria, hvertfall virker det sånn så langt. Og Victoria er veldig søt i virkeligheten, så jeg er spent på å se hvordan hun klarer seg videre.

    Godt å se et livstegn fra deg!:)

    SvarSlett