torsdag 8. juli 2010

En pustepause.

Har endelig fått svar på siste eksamen jeg hadde før sommerferien; Jeg stod! Men ikke med glans.. absolutt ikke. Kan ikke endre på ting jeg allerede har gjort og bør ikke angre på ting jeg har gjort heller.

Nå er det regn og dårlig sommervær utenfor, men egentlig går det greit siden jeg jobber mye nå. Ferie fra skolen betyr tid for å jobbe og tjene pengene man trenger til høsten.
Jeg får likevel tid til noen sommeraktiviteter: Var ute med noen venner og grilla og spilte volleyball i går - utrolig morsomt egentlig! Konkurranseinstinkt ftw! Det ble uavgjort - måtte avslutte kampen siden fotball på tv hadde høyere prioritet.

Nå som jeg har bestått første år på sykepleien kan jeg ihvertfall puste ut og slappe av før nervene for neste år slår til.

Anyways: God Regnfull Sommer folkens - kos dere!

-Silje

1 kommentar:

  1. Åh, for en herlig følelse da! :D Nå er det virkelig sommerferie! Sånn nesten, men jeg ser på skolefri som sommerferie selv om jeg jobber :P
    SV: Ååh, jeg elsker den filmen, den er så fin og trist og alt på en gang! Hihi, IKEA har mye fint og billig, lurer på hvor mange hjem som ligner på hverandre :P

    SvarSlett