lørdag 8. januar 2011

What not to watch! Skyline

Jeg la ut traileren for filmen "Skyline" i fjor, fordi jeg rett og slett ble lurt og narret av traileren!
Jeg gledet meg fælt til denne filmen skulle komme på kino.
(U)heldigvis misset jeg filmen på kino, siden den kun var på plakaten et par uker. Etter mye mas, fikk jeg sett den - og fy jeg ble skuffet.
Mer rotete og tullete film skal man lete lenge etter.
Actionscenene som kommer frem i traileren, er vel nesten all actionen som er i hele filmen.

Spoilervarsel:

Storyen går ut på at aliens kommer og starter å raske med seg alle menneskene de finner. Suuuger de opp i fra bakken og husene de befinner seg i.
Vi følger en gruppe som unngår å bli tatt av alienene. Aliene benytter seg av et lys som får menneskene til å gå til dem og lyser dette igjennom vinduer og slikt, og vår gruppe oppholder seg igjennom hele filmen i en top-etasjesleilighet med glassvegger. Logisk å gjemme seg fra aliens der, ikke sant?

Hadde egentlig håpet det hendte mer, storyen står ganske stille hele filmen igjennom. Dårlig storyline i kombinasjon med vel, "varierte" skuespillerprestasjoner, gjør at denne filmen er bortkastet tid i mine øyne.
Slutten gir dessverre mulighet for en oppfølger - noe jeg mener ville vært en tragedie.

Daisy-o-meter: 2

3 kommentarer:

  1. Den har jeg faktisk sett!! Så den sammen med mr x dagen etter nyttårsaften!! Må vel si at det var ikke akkurat den beste filmen jeg har sett nei....litt tullete film!

    SvarSlett
  2. Glassvegger er alltid det beste å gjemme seg bak!;)

    Sv: Jeg legger til deg også:) Er litt spent på om Twitter er noe å bruke energi på, men..

    SvarSlett