tirsdag 18. januar 2011

Puste ut!

I dag har jeg hatt eksamen - har egentlig grudd meg veldig, siden jeg ikke har følt jeg har kommet ordentlig igjennom pensumet. Men eksamen gikk bedre enn jeg forventet - tror jeg da. Kan ikke være sikker før karakteren lyser i mot meg!
I går var det en dag full av pensumoppsummering, noe pusen min Suzy deltok i:

først litt for engasjert..
og så kontrollert og litt fornærmet!
 
Feiret i dag ved å rote frem Super Nintendoen og spille Donkey Kong Country med typen. La oss bare si det slik; Jeg er pro i Donkey Kong! Det pluss kinamat utgjør en helaften!

Ellers er det sykehuspraksis snart igjen - føler tiden har gått fryktelig fort!
Føler sommeren er her i morgen, så fort går dagene!

-Silje

2 kommentarer:

  1. Du har absolutt fortjent en feiring! Gratulerer med overstått:)

    SvarSlett
  2. Det gikk sikkert kjempebra! Krysser i hvert fall fingrene for det :) Fortjener litt feiring da!!

    SvarSlett