mandag 4. juli 2011

Anbefaling: eBay-app

Siden jeg tok steget inn i de voksnes rekker (les: smartphone-rekkene), har jeg lusket rundt og lett etter fiffige apps jeg kunne fylle mobilen min med. Min nye baby er forøvrig en HTC Desire HD og jeg er egentlig veldig fornøyd. Fungerer godt til mine formål og har stor skjerm jeg kan se på serier på!

bilde: Android marked
Tilbake til min anbefaling. For de av dere som har funnet veien til verdens egen versjon av "harry-handel", nemlig eBay, så er dette appen for dere!

Den følger med på gjenstander man har lagt inn bud på - varsler når man blir overbydt eller når en auksjon nærmer seg slutten. Eneste minuset er at man ikke (så langt jeg har forstått) kan betale via appen, så dette må man fremdeles gjøre på pcen.
Og når det gjelder unødvendige ting: Man kan lese inn søkeordene muntlig (på engelsk) om man har behov for å gjøre det!







Appen finner du her (Android): eBay for Android

og her (iPhone): eBay for iPhone

Har du en smartphone? Isåfall, har du en app å anbefale?


-Silje

1 kommentar:

  1. Siden jeg akkurat har fått iphone, har jeg ikke så mange apper inne ennå! Har fått inn facebook, vg, dagbladet, gulesider, bensinpriser og google oversetter. Ebay har jeg liksom aldri kommet i gang med, selv om jeg ofte tenker at jeg skal prøve meg!

    SvarSlett