tirsdag 21. juni 2011

Finally!

Endelig sommerferie. Fra skolen vel og merke, ikke fra jobben. Har ikke hatt tid til bloggen, men fokusert på skole og eksamen den siste tiden. Eksamen ble innlevert forrige torsdag, med påfølgende feiring!
Nå har jeg en mini-ferie rundt St.Hans, før jobbing kontinuerlig til August.
Har fremdeles ikke bestemt meg for hva jeg skal i ferien på 2 uker, har noen forslag , så kom med de!

Det var en liten update, kanskje det blir bedre nå som skolemaset har tatt en pause!

-Silje


4 kommentarer:

  1. Håper eksamen gikk greit! Så deilig å være ferdig og ha ferie fra skolen! jeg skal jobbe i hele sommer jeg og, begynner til mandag. Sukk...
    Sv: Lurt å bytte lege, hun jeg fikk nå var også mye bedre og veldig søt! Godt å bli tatt på alvor!
    God sommer til deg og :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for svaret :) alltid greit å få vite åssen andre gjør det! og det var gode tips..kanskje jeg skal starte med 100mb, og se hvordan det funker. Det er jo en tilleggspakke hos tele2, så den må man vel kunne oppgradere senere evnt!

    SvarSlett
  3. Ferie fra skolen er jo ett skritt nærmere ferie fra jobb også;)

    SvarSlett
  4. Takk for mange bra tips :) Skal sjekke ut om noen av de passer for meg! Bensinpriser kan jo være greit!! Dropbox hadde jeg faktisk på pc'en, men jeg sletta den for noen uker siden, skjønte ikke helt hva jeg skulle bruke den til!

    SvarSlett