tirsdag 17. mai 2011

Ut i vår hage

I dag har vært en begivenhetsrik i vår lille hage/gate.
Først fant Suzy en ikke fullt så likendes lekekamerat:
Herr eller fru hoggorm var ikke i humør for leking
Måtte jage Suzy vekk fra hoggormen, siden hun ikke helt forsto signalene den sendte. Alt er jo en lek for henne! Å daske hoggormen på hodet er tross alt en litt for risikabel lek!
Senere på kvelden hørte vi lyder fra buskene i hagen. Suzy og jeg gikk ut for å lete:

Der fant vi en gammel bekjent, som var så snill og grei at jeg fikk lov å ta et par bilder av den:
Sooo pretty <3

Verdens søteste pinnsvin! Det er ofte i hagen vår og i gata vi bor i - og bruker hagebuskene som sin gangvei. Den satt helt stille mens jeg stakk inn kameraet i busken, men jeg lot den være i fred etter dette - og det gjorde heldigvis Suzy også!

-Silje

7 kommentarer:

  1. Pinnsvin er så søte:D Dessuten spiser de hoggormer, jippi!

    SvarSlett
  2. Heller pinnsvin enn hoggorm! Jeg synes det er ekkelt med hoggorm, særlig når jeg er ute med bikkja og hun løper i skogen. Plutselig så hogger de til og biter....

    SvarSlett
  3. Er kommentarene blitt borte....jeg er ganske sikker på at jeg har kommentert dette innlegget før!!
    Sv: Tuuusen takk!!! Eggesalat er kjempegodt, spist det to ganger før, men nå skal jeg sannelig begynne å lage det selv :)

    SvarSlett
  4. Du har helt rett, du har kommentert før - men flotte blogger bestemte seg for å kræsje - og i det de har gjennopprettet innleggene, glemte de tydeligvis kommentarene ;)

    SvarSlett
  5. Hehe ja det er jo typisk! irriterende når sånne ting skjer....er ikke bare å stole på alt dette teknologiske greiene!!

    SvarSlett
  6. Koselig med pinnsvin, ikke fullt å koselig med huggorm :S

    Har ikke sett den nye Pirates-filmen enda, men skal se den :)

    SvarSlett
  7. Masse lykke til du også :) Begynner å bli ferdig med mappeoppgavene, var en del å endre særlig på den ene. Men metateksten gruer jeg meg til, må ta den i morra. Aner ikke hva jeg skal skrive, føler ikke jeg har lært særlig mye!!

    SvarSlett