søndag 23. oktober 2011

Matglede!

Som tidligere nevnt var det en matmesse denne helgen; Matglede! Siden den kom til å fokusere på blant annet glutenfri mat, tok jeg turen dit i går.
Og der var det mye god mat! Spiste meg mett på smaksprøver! Hehe.
Det var flere produsenter der som jeg aldri hadde smakt maten til tidligere, og mange kjente som f.eks Schär.
Det var selvfølgelig nedsatt pris på varene og messetilbud! Jeg handlet omtrent 3 bæreposer med mat! Tenkte å vise frem fangsten i et annet innlegg!
Noen andre som fikk tatt turen innom Matglede 2011 i Sandefjord?
-Silje
Her er noen bilder fra messen:



1 kommentar:

  1. Jeg skulle egentlig vært i Oslo i helga, men ble syk i stedet...så da ble det å ligge i senga tett som en potte. Jeg får prøve gå på denne messa neste gang, sikkert mye nyttig å få vite der :)

    SvarSlett