torsdag 10. februar 2011

Duff beer!

You just can't get enough of that wonderful Duff! 
Det er ikke ofte jeg er i øl/rusbrus-seksjonen på butikken (Meny), men i dag vandret jeg forbi der - og oppdaget et kjent navn.
Der stod det nemlig en Duff beer - en øl jeg trodde kun eksisterte i The Simpsons-universet!
Vet ikke om denne har vært i butikkene lenge, er tross alt ikke en øl-jente - men måtte jo kjøpe en til typen når vi så den! Hvordan den smaker og sånt er uvisst - men siden Homer elsker den, kan den ikke være sååå ille vel ^^,
The coolest dude in the world! (bilde: http://www.killahbeez.com/) 

 -Silje

4 kommentarer:

  1. Ble litt redd her et lite sekund, trodde du skulle drikke den selv. Og Duff er vel strengt tatt ikke laget på mais;) Tipper du er en ganske populær kjæreste i kveld!

    SvarSlett
  2. Hehe, neida, skal ikke drikke sånt jeg! Har smakt glutenfritt øl, men var ikke min greie det gitt! =D

    Jeg er da alltid en populær kjæresten ^^,

    -Silje

    SvarSlett
  3. Sv: Naam! Nå fikk jeg lyst på brownies altså! :D

    Haha, så kult! Har aldri hørt om det ølet jeg heller. Så nesten litt skummelt ut ;p

    SvarSlett
  4. Aldri hørt om den eller sett den før jeg! men jeg hater øl, så det er nok ikke noe jeg ville finni på å kjøpe!!

    SvarSlett